2018年8月7日 星期二

性價比高的自助餐 | 棕櫚閣西餐廳

响酒店想食個質素好少少的自助晚餐真係越來越貴,反觀《九龍維景酒店》的自助晚餐的價格相對地便宜,而且主題真係好吸引,因為「海膽、鵝肝、燕窩」三樣嘢都係我好喜歡食的,來到當然要揾個靚位,再行個圈睇吓有咩食先啦~


行咗個圈,選擇都唔係少架,其實對正大門口就擺放了多款甜品啦~


在甜品區後面繞了一圈,熱呼呼的主菜飄出陣陣香味,兩邊仲有沙律吧、壽司刺身區同埋海鮮區。








但最多人排隊的就係近窗的區域,因為有大廚即席炮製熱辣辣的美食。


Cherli 見狀梗係要排埋一份啦原來最搶手的一定係煎鵝肝。
塊塊鵝肝都係很厚身,入口即化,混合一份微煎的香味,Encore 咗數次喔~


食食吓鵝肝,職員便送每人一份馬糞海膽。
老公見到已經變咗對心心眼出來啦而我試著職員介紹的方法,以紫菜包著海膽一齊食,外面脆而裡面香滑無比。
另外,沙律也很 fresh,食完海膽再吃,清清味蕾再嘗其他食物。


呢兩味已經咁精彩,梗係要試埋其他的食物啦~
老公好貼心的,為 Cherli 拎鮮橙汁同埋龍蝦湯,仲有一連串的美味,大家都食到 Lam Lam 脷呀~










食過咁多主食,當然係甜品時間吧~
來到呢度,梗係要試吓主題的燕窩蛋撻啦~
Wow~ 燕窩真係好足料架,加埋滑滑的蛋香,味道唔會太甜之餘,又有啖啖燕窩的咬口,真係好滿足呀~


蛋撻同鵝肝一樣,我都有 encore 到架~
而我都啟動了另一個胃,包容了一部份的甜品,其中包括見到必食的朱古力噴泉,yummy yummy~


而老公聲稱叫我唔好食凍嘢,話幫我食咗杯 Movenpick 朱古力味雪糕 ~
仲要好得戚咁一啖都唔留俾我~ T.T


不過經理都好好人主動幫我哋拎咗碟水果,仲話有嘢要幫手拎的話可以揾佢,呢度的服務真係好好呀~


後記︰
以每位 HKD$398 的價錢,有無限量供應的鵝肝同埋燕窩蛋撻,仲有咁好的服務,實在係太好啦~


欲了解更多有關品牌的詳情,請瀏覽以下連結︰

謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台

註︰是次用餐乃個人感受

沒有留言:

張貼留言