2020年1月30日 星期四

農曆新年前極速打造好肌膚 - LM SkinCentre picosure蜂巢皮秒激光

農曆新年就快到啦,Mama Cherli 上年生完寶貝,真係成個樣殘哂,但就快要同親戚拜年,梗係要極速執番好個樣,所以就去咗 LMSKINCENTRE 進行 picosure 蜂巢皮秒激光療程



一上到去,覺得環境相當簡潔。
填好表格登記後,等了一會便進行皮膚分析。
其實過程係好簡單,只要把頭放在儀器上影幾下就完成。




接著就去見醫生,一看到剛才拍過的相片,我真係嚇了一跳,因為真的能夠完完全全把我的肌膚問題無所遁形。不過醫生話我的肌底算唔錯,只係面頰有少少鬆弛、黑眼圈、眼紋同埋一個3年多前撞損的額頭傷疤,而醫生俾我的結論就係呢個療程有助增加膠原蛋白,所以係好啱我做的。





最期待嘅時候要來啦~ 其實我心裡係有點緊張,因為我塊面對於痛楚算係敏感,所以一般人的普通度數我已經會覺得痛,不過醫生好好,回應了我的訴求。


PicoSure蜂巢皮秒激光全球首款同唯一FDA認可755皮秒激光,可以去除紋身色斑色素、治療暗瘡凹凸洞、毛孔同細紋。蜂巢皮秒激光技術比較溫和同埋可以精準袪除色素而唔傷害周邊既肌膚,減低風險,不適及休息期。仲用左創新技術能係萬億份之一秒內產生強烈既光熱衝擊,可保護皮膚免受高溫傷害



我躺在床上,治療師並非立即開始,而係怕我凍問我要唔要開暖墊,好貼心的。
治療師首先為我清潔整個面部,然後搽上麻膏,大約15分鐘後會開動儀器,再靜候15分鐘就可以開始療程。
要開始療程的時候,已經感覺到整塊面已經僵硬,好似唔係自己咁。然後用膠貼貼上眉毛後就開始啦



其實整個過程要打兩次,第一次係好次有針拮拮下,而第二次感覺大啲,有少少熱和輕微的痛,不過成個過程只係大約5分鐘左右,所以開始覺得痛的時候,原來療程經已完成啦~




做完之後,即時覺得肌膚滑咗同埋白淨咗好多,而麻痺的感覺需要兩小時後才減退。翌日約咗經紀傾保險,佢仲讚我面色好咗,好開心呀~


原來PicoSure蜂巢皮秒激光的聚焦透鏡陣列 (Focus Lens Array)在表皮和真皮層之間生微細的光機械(photomechanical)的反應,增加皮層中膠原蛋白和彈性蛋白。它的優點是比其他創傷性激光復原更快!



欲了解更多有關品牌的詳情,請瀏覽以下連結︰
Website:  http://lmskincentre.com
地址:香港灣仔告士打道 80 16
Tel: (852) 3108-9779
Whatsapp: (852) 5484-4408

更多療程資訊:https://lmskincentre.com/醫學美容/picosure蜂巢皮秒激光

謝謝各位收看希望大家喜歡歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com

我的 社交 平台Click Here
我的 Blog 平台Click Here

温韾提示:是次體驗由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。

沒有留言:

張貼留言