2018年8月16日 星期四

要健康,先祛濕 - 健靈祛濕輕

Cherli 响呢一年來,定期有去睇中醫調理身體,而呢排中醫話見到我有進步,真係好開心。
不過有時佢問到我 d 便便靚唔靚仔的時候,就知道我濕氣重。
但係我長期在 office 坐著工作,又响出街食嘢多,就算係瘦底都會有水腫的特徵。
其實中醫開俾我用來調理的藥粉唔係次次都主打幫我治脾胃祛濕,所以今次能夠體驗 健靈祛濕輕,期待調理得更全面。


健靈祛濕輕
祛濕輕參照漢代《傷寒雜病論》經方「防已黃蓍湯」的原意,再加上靈芝及薏仁製成,共同發揮益氣健脾、利水滲濕功效,幫助改善消化系統功能,對於飲食、大便、水腫等問題皆有幫助。另外,祛濕輕有健脾祛濕的功效,還具有止痛、排毒的作用,排走毒素身體健康先會變靚。


只要擰開瓶蓋,然後撕開封瓶紙,就可以見到一共 72 粒的祛濕輕。
根據瓶身的標示,每日食兩次,每次食兩粒,所以一瓶是 18 日的份量。
而每粒祛濕輕是以膠囊製,不過是細細粒,容易以水送服。




用後感︰
平時 Cherli 的肚子容易脹氣,有時仲會叫,曾經有同事聽到 d 聲,我都覺得幾唔好意思架~
不過開始服用咗幾日,感覺肚仔無咁谷住,又乖乖的無點叫,已經覺得成個人精神咗。
而便便的顏色和形好咗好多,以前沖咗厠仲要刷一次再沖才會行出厠所,而家少咗好多啦~~


後記︰
雖然 Cherli 唔需要減肥,反而係要增磅,但係要增的係肌肉和脂肪,而唔係因水腫而來的虛肥。
食過 健靈祛濕輕,感覺脾胃好咗,個肚無點頂住,食嘢都開懷咗,配合埋運動,身體好似實在咗,成個人無咁容易攰,相信服用多一段時間效果會更明顯的。


袪濕輕產品網址:

欲了解更多有關 Genning 的詳情,請瀏覽以下連結︰

謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台

温韾提示:是次產品品牌提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。

沒有留言:

張貼留言