2018年12月12日 星期三

為 BB 豬做好準備 - 思詩樂Suzuran嬰兒衣物洗衣液

好開心好開心好開心~ (重要的事情至少要講 3 ~)
原來不經不覺,結婚已經差唔多 7 年,不過最開心的係我哋的 "小狐狸終到來到啦~
今次真係好多謝思詩樂,讓我借呢個機會分享呢個好消息 ^^

之前見到身邊的朋友迎接新生命,都會預早洗乾淨一大堆衫仔、襪仔... 等等,真係好大工程。
 Cherli 呢個新手準媽媽,都係接觸 思詩樂嬰兒衣物洗衣液 之後,先至提醒到我原來 BB 相關的東西係有咁多細節要注意的。
因為 BB 的肌膚咁嬌嫩,刺激成份 (例如︰磷、螢光劑、香料和色素梗係唔可以俾 BB 的肌膚碰到架~


有時 Cherli 的奶奶會帶我叔仔的兩個小寶貝到我家,俾佢哋响我哋張床跳跳吓,增加生 B 的氣場,所以一早响我哋屋企放定 d 巾仔 "準備"


倒出 思詩樂嬰兒衣物洗衣液 於瓶蓋內,原來洗衣液是呈水狀,又沒什麼顏色,而且帶淡淡的香氣,完全不刺鼻。


今次 Cherli 會把洗衣液倒入一盤水中稀釋,然後浸一陣再以手洗,完全不會刺激肌膚和衣物纖之餘,潔淨力也足夠。除咗手洗之外,仲可以機洗時使用的。


另一方面,Cherli 覺得 思詩樂嬰兒衣物洗衣液 真係好注重環保。
因為它的成份是使用可生物降解之活性介面劑,容易分解。
而且用完一瓶係唔駛掉咗個樽,因為可以購買補充裝,環保之餘又唔駛放到成個厠所太多瓶瓶罐罐。


後記︰
Cherli 之前正值懷孕初期,不適的情況真係好嚴重,成日反胃兼無胃口,連剛煲好的白飯都差 d 要嘔出來。
但用咗 思詩樂嬰兒衣物洗衣液 洗完巾仔之後,才深深感受到原來要照顧小朋友真係唔容易,但我絕對唔會放棄,一定會準備好 d 乾淨衣物,準備 "小狐狸出來 ^^



欲了解更多有關品牌的詳情,請瀏覽以下連結︰


謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com




我的其他平台


温韾提示:是次產品品牌提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。

沒有留言:

張貼留言