2019年9月26日 星期四

舒緩懷孕便秘、嘔吐問題 - 雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊


諗返成個懷孕期,Mama Cherli 响產前檢查方面都無偷懶架,都會跟足婦科醫生的指示,每天補充維他命。不過我發現佢開的品牌,好容易搞到懷孕便秘,所以問過公司的媽媽同事,佢話嗰個品牌係會咁的,但唔食維他命又唔得,尤其是懷孕初期,懷孕嘔吐的情況相當嚴重,於是我就轉食 雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊:http://bit.ly/2m44M4e



醫生話準媽媽懷孕時便秘、嘔吐等癥狀,係自然且常見的反應,因為懷孕期間,準媽媽會隨著體內荷爾蒙濃度改變,身體出現唔同變化,可能令準媽媽在懷孕時有便秘、嘔吐的情況,但一般會隨懷孕時間而慢慢減退。而懷孕初期便秘、嘔吐等反應,準媽媽其實亦可以透過改善飲食習慣,吸收相關營養元素,去舒緩同改善情況。

其中一個例子就係多吃深綠色、高纖蔬果可以避免懷孕便秘。記得我懷孕時便秘的原因係我變得接受唔到蔬菜的草青味,一食就想嘔吐,令我懷孕期間食少咗蔬菜,攝取唔到足夠的纖維去幫助腸道蠕動,而造成懷孕便秘。後來,我食多啲蕃薯、香蕉、南瓜等高纖又沒草青味的蔬果,煮西蘭花、菠菜之類的深綠色蔬菜嚟食時落多啲心機去辟味,懷孕便秘問題就慢慢得到改善。

至於作悶、嘔吐就係懷孕時身體荷爾蒙改變了咗,令口味同嗅覺變得敏感所致。好似我就在懷孕時就容易因為異味嘔吐,食物的草青味仲可以忍到,但聞到魚腥味,我係一定即時會想嘔吐,所以懷孕時魚檔對我嚟講係生人勿近。為咗緩解懷孕嘔吐問題,我會定時定候係一日三餐外食一些小食,這樣對懷孕時作悶、嘔吐會有舒緩和改善。另外,為咗肥肚唔肥身,我都會避免飲汽水同食煎炸熱氣高脂肪的食物。

準媽媽要記著攝取足夠的營養。如果營養不足,除咗媽咪的身體會有各種各樣的不適,例如懷孕便秘、嘔吐之外,仲會對 BB 的器官和組織發育有深遠的影響,所以係成個懷孕期, Mama Cherli 才真正感受到如何生命影響生命。
至於點解我會揀雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊?
因為 雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊有齊母體同胎兒所需的營養,可以幫助準媽媽舒緩懷孕便秘、嘔吐不適,蘊含的豐富葉酸同DHA*仲可以幫助BB腦部發育。



雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊每粒都鎖著多種營養,有葉酸、鐵質、DHA* 和多元維他命組合,一粒就能夠補充準媽媽所需的營養。一般準媽媽要攝取DHA都是選擇魚肝油,但易被腥味搞到反胃嘔吐的我在懷孕期間就好抗拒食魚肝油,而鎖養膠囊採用咗獨特 Trio-Pro 3 層鎖養技術,營養到達先會完全釋放吸收,不會有異味洩露問題,解決咗我懷孕食魚肝油嘔吐的問題。

講番 雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊,每盒蘊含 30 粒獨立包裝的鎖養膠囊



Mama Cherli 每朝起身刷牙之後,就會啪開錫紙,以暖水送服一粒。
雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊 size 適中,對我來說唔會好難吞。



服食孕婦維他命,必定是要攝取足夠的葉酸,因為葉酸對胎兒神經管道發展十分重要。
一粒 雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊含 600 微克葉酸,能補充孕媽媽每日的葉酸建議攝取量。我每次去做產前檢查,醫生都話 BB 的發展完全正常好健康。
鐵質方面,如果準媽媽只係透過正常三餐吸收鐵質,係遠遠唔夠準媽媽和胎兒所需,所以準媽媽係懷孕時一般都要額外補充鐵質。NESTLÉ® MOM鎖養膠囊 每粒含13.5毫克的鐵質,加上獨特保存技術,可以幫我更有效地吸收。

而令 Mama Cherli 最興奮的是 DHA 的補充,這不單只因為懷孕嘔吐問題令我好怕魚腥味,更因為市面上的孕婦維他命和 DHA,都係分開兩罐,真係又煩又好容易唔記得食。而雀巢®NESTLÉ® MOM鎖養膠囊鎖養膠囊 每粒含 200 毫克 DHA,咁就可以一次過攝取補充,對 BB 的腦部發展絕對有莫大的幫助,非常方便。

另外,比起便秘或嘔吐,懷孕期間更怕的就係生病,記得當時仲係懷孕初期,要面對懷孕出現的便秘、嘔吐問題仲未止,身體的抵抗力亦都差咗,有次一病就病成個幾星期~ NESTLÉ® MOM鎖養膠囊 提供健康免疫力營養組合維他命 ABCD、鋅及鐵質等,除咗舒緩懷孕便秘、嘔吐等不適問題外,都支持媽咪健康免疫力,所以嗰次病完之後剩餘的孕期都無咩點病過喇~

後記:
食咗 NESTLÉ® MOM 鎖養膠囊 之後,懷孕便秘和懷孕嘔吐的症狀得以舒緩,從而令到 Mama Cherli 的精神好咗好多,無咁易暈同唔駛病,所以我推薦 NESTLÉ® MOM 鎖養膠囊。一日一粒,配合均衡飲食及適量運動,各位媽咪健健康康



( P.S. 唔知係咪營養補得夠足,搞到 BB 唔捨得按預產期出世呢~ 哈哈~)


欲了解更多有關品牌的詳情,請瀏覽以下連結︰

* 每粒含200毫克DHA,符合世界衛生組織 (WHO) 及聯合國糧食及農業組織 (FAO) 建議孕媽咪及哺乳媽咪每日攝取量

#資料由雀巢營養1000天贊助

沒有留言:

張貼留言