2020年12月3日 星期四

源自有機特級初榨橄欖油的滋潤 – Amore Puro

第四波疫情終於要來啦~

有時會諗究竟呢個疫情幾時先會完?真係無人知…

防疫措施仍然要繼續,口罩仍然需要儘量不離口,但塊面焗足一日,肌膚抖唔到氣,搞到塊面本身係乾肌都焗到出油,覺得乾到好痕,真係好唔舒服。

最近我開始接觸 Amore Puro 抗衰修護平衡日霜。














起身洗面搽好爽膚水之後,薄薄的把日霜搽勻全面,覺得質地非常輕盈,瞬間被肌膚吸收。

最令我留有深刻印象的是,就算吸收過後,是感覺到肌底層帶著滋潤,而並非只停留在肌膚表面,讓我真正享受到萃取自托斯卡納有機特級初榨橄欖油帶來的效果。



然而,渡過了一日忙碌的工作後,塊面少咗出油,keep 到肌膚唔乾,維持肌膚緊緻柔軟,真係相當好用,我相信我會好快用清。














如果大家有興趣,可以 click 下面索取Amore Puro試用包裝link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2--4B0jtUfr_eyltgmZHT0yFmnr8qT4aOUdFz2NDh33Uawg/viewform?usp=pp_url



謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動

My Email: shirleylkl1002@gmail.com


我的 社交 平台:Click Here

我的 Blog 平台:Click Here



温韾提示:是次產品由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。


沒有留言:

張貼留言