2021年11月3日 星期三

瑰麗唇色邂逅 – LANCÔME 'Absolu Rouge Cream瑰麗豐盈絲滑唇膏

身體不適了好一段時間了,唇色真係唔多好。

雖然而家出街一定要帶口罩,但是都想靚住出門氹自己開心,於是這段時間我選用了 以下兩款全新LANCÔME 唇膏:

- L'Absolu Rouge Cream瑰麗豐盈絲滑唇膏

- L'Absolu Rouge Drama Matte 瑰麗絕色啞緻唇膏



全新L'Absolu Rouge Cream瑰麗豐盈絲滑唇膏 是法國製造的高級訂製唇膏,以亮金圈環設計,充滿型格時尚。

而我選了 196 French Touch Cream 和 274 French Cream。

一搽上咀,除了覺得很顯色之外,仲覺得呵護雙唇。因為唇膏 蘊含30%滋潤玫瑰凝霜成份,長達18小時潤澤,立即做到明亮柔潤妝效的同時,也擁有矜貴絲滑享受。


全新L'Absolu Rouge Drama Matte 瑰麗絕色啞緻唇膏

唇膏同樣地以時尚亮金圈環設計,配合全新花瓣形唇膏。

而我選了 196 French Touch Drama Matte 和 888 French Idol Drama Matte。

搽上之後,就見到唇上的濃郁色彩。

蘊含 三種極緻玫瑰萃取及透明質酸等成份,做到絲絨無妝效、矜貴持久,持久妝效達6小時。




其實呢幾隻色都好靚,但要我選一支我最愛的,應該係 274 French Cream,因為夠滋潤,啱晒我這種經常唇乾的人,而且色澤較接近我的臉色,好容易配搭。




不經不覺,原來聖誕就快到啦,大家買咗禮物未呢?

Lancome 2021聖誕Beauty Box套裝 必定係送禮或自肥之選,仲可以揾到 L' Absolu Rouge Cream #196 添~



謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動

Email: shirleylkl1002@gmail.com


我的 社交 平台:Click Here

我的 Blog 平台:Click Here



温韾提示:是次產品由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。


沒有留言:

張貼留言