2022年6月9日 星期四

提升口腔清潔品質 - La Dens

豬仔好喜歡刷牙架~

因為佢連我都愛上了~


最近接觸到了韓國人氣口腔護理品牌 La dens,

包裝設計簡單時尚,以藍色為主調,

主要包含以下產品:

1. 好口氣防蛀牙膏

2. 3D矽膠牙刷

3. 舌頭清潔刷

4. 好口氣漱口水


好口氣防蛀牙膏

平時用開的牙膏較注重清潔效能,但刷完之後口腔會較清爽。

但這支牙膏不但不含氟化物和合成表面活性劑、木糖成分防蛀牙,

還加入乳香油防止口乾之餘,仲做到防止口乾和除口臭。


3D矽膠牙刷

開頭見到這支牙刷,覺得好特別,

因為刷頭是以嬰兒奶瓶,醫療用TPU材質製造,安全衛生。

而刷毛是以 TPU 矽材料 製造,跟市面的普通尼龍毛不一樣,

可以用熱水進行消毒之餘,

仲可以半永久性地使用 6 個月以上。

刷的時候覺得刷毛好幼細,唔會拮痛牙肉之餘,有助清潔到平時難清得到的地方。




舌頭清潔刷

其實我是第一次用 舌頭清潔刷~

製造的質料跟 3D矽膠牙刷 一樣,

以前會用牙刷一次過刷哂牙齒和舌頭,

這次分開兩次刷,最初係有點不慣,

但解決了有時會刷損舌頭的問題。

加上闊身的刷頭可以幾下就刷到大範圍,

幫助刷深至舌頭後段又唔會有想嘔的感覺。



好口氣漱口水

這支漱口水大大支,

一擰開就聞到清新的薄荷味,但完全不攻鼻,

使用時完全唔會覺得刺激口腔肌肉,

用完後覺得非常清爽,

再睇番瓶身原來漱口水加入了綠茶成分,

令我這個綠茶控好感 UP~





減$20優惠碼: Ladens05
大家都快啲一齊買啦😄


謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動

Email: shirleylkl1002@gmail.com


我的 社交 平台:Click Here

我的 Blog 平台:Click Here



温韾提示:是次產品由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。

沒有留言:

張貼留言