2022年6月11日 星期六

新潮果汁冰棒,真係點飲DOLE得? – DOLE POP POP 果汁棒

 最近天氣時晴時雨,

一時好熱一時好焗,

梗係要有啲透心涼嘅食物消消暑先得…


前一排有人响 chat group 問 DOLE POP POP 果汁棒 可以响邊度揾到,

最近我終於响屋企附近的店舖見到啦~


#POPPOP果汁 在韓國🇰🇷製造,

一共有7️款口味,

有 橙、芒果、蘋果、菠蘿、桃、提子、芒果+橙

每款口味均以一盒8️粒出售。




在食法方面,

可以直接以果汁飲用,

或者雪凍變身 #唧唧冰 。


我2️種都試咗,

直接飲的味道跟食水果無異,

因為係使用100%果汁製成,

無添加防腐劑,

果汁可以補充 #維他命C 之餘,

仲係天然 #健康 、好味、零脂肪又 #低卡 




而唧唧冰除了食過透心涼之外,

果汁的味道更加濃縮和突出,

除了令我回憶起小時候跟哥哥放學一起食冰條之外,

我可以話味道味道比冰條更加美味,

連豬仔都成日開雪櫃要我俾佢食,

仲一邊食一邊陰陰咀笑添呀~




見到豬仔咁鍾意,

我決定會去以下的銷售點回購至得呀~


銷售點:

韓印紅 / 惠康 / 便利店 / HKTVmall / 各大士多有售


#點飲都得 #創意特飲 #冰沙 #茶飲 #冰爽多重奏 #韓國熱賣 #冰爽消暑 #濃縮果汁 #dolehk #dolejuicepop



謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動

Email: shirleylkl1002@gmail.com


我的 社交 平台:Click Here

我的 Blog 平台:Click Here



温韾提示:是次產品由 品牌 提供。請各位自行衡量產品是否適合自己。如有需要,請先請教專業人士之寶貴意見。


沒有留言:

張貼留言