2016年9月11日 星期日

食飽飽至有力做嘢 | 大本瀛日式放題

上個月 Mr.K 返工超忙,忙到周末都要做公司嘢,連食嘢都無時間。
難得佢忙完一輪,今個月頭終於有返少少時間抖氣,便決定要跟他食餐勁的。
其實我哋都好喜歡食日本菜,但又要食得盡情,日式放題絕對是一個不錯的選擇,所以去了 大本瀛日式放題 放肆一下。

大本瀛日式放題 位於旺角兆萬中心10樓。
我們來到的時候正值開鋪時間,所以當時並不算多。


一坐下來,Mr.K 已經好似當咗响自己屋企咁,話咁快已經在雪櫃拎咗2罐飲品。
然後他見到這本已分門別類的點餐紙,已經在我不為意的情況下點了一些食物了。



首先來到的是一些刺身系食物 -
第一盤有三文魚、有頭甜蝦、鮑片、希靈魚和北寄貝,而第二盤就有榮螺、玉子、珍寶帶子和文甲魷魚。
其實我們一邊食,一邊感受到刺身的鮮味,尤其是鮑片和榮螺,超級爽口。



另外還有鱆紅魚刺身,鮮味十足。


另外,壽司系列就點了兩款有黑松露的款式 - 黑松露章紅魚壽司  黑松露油甘魚壽司,食落黑松露味道好突出,反而蓋過了魚的鮮味。


除了凍食,當然會有熱食啦~
首先來一個清淡的清酒煮蜆開開胃,順道清一清口腔的黑松露味。


然後就是紅肉、白肉及海鮮的爐端燒食物。
岩鹽燒牛舌、宮崎汁燒雞肉串、岩鹽燒多春魚,款款食落 Juicy 得來肉質也不會燒得太韌或者爆開。


緊接著就是兩款天婦羅 - 天婦羅蕃薯  天婦羅蟹柳。
一咬開,會見到白煙冒出,絕對不是某些店鋪的食落凍冰冰,確實有驚喜。


仲有兩串日式甜薯,望落細細粒,其食落是甜甜地,我們都係第一次咁樣食,覺得好新奇。


估唔到 Mr.K 竟然點了不少,這一刻才問我有沒有想食,或者想再食的。
於是我點了一碗 人參雞湯,以及再點一盤鮑片和榮螺。
我以為 人參雞湯 飲落只會有少少人參味,但是舀一下發現藏有一條參仔,所以好開心地好快飲完這一碗。


最後,我覺得這一餐食物的質素可不錯,連 Mr.K 都飽到話之後要做番多 d 運動先得。

謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=555720

沒有留言:

張貼留言