2016年9月26日 星期一

回應訴求的一次 | 西餐大排檔

話說 Mr.K 有一晚係咁話好想食生蠔,但屋企樓下間聲稱有生蠔食的食店仲未開,攪到佢口癢癢。見到咁的情況,當然要揾一間抵食的食店啦所以今次去咗銅鑼灣,滿足一下他的訴求。


雖然食店是叫西餐大排檔,但是坐得幾舒服唔會逼。
店內不但播放多首耳熟能詳的廣東歌,而且有免費 WI-FI,的確係合適三五知己、或者係一家大細的聚腳點。


因為 Mr.K 正正是為了食生蠔而來的,所以一定要點這道 6隻鮮蠔配餐酒一杯。
每隻鮮蠔都比我的拳頭還要大,咬落去的時候肉質好鮮嫩,夾雜了一陣淡淡的海水味。
不論是加檸檬汁,或者是點醬汁,食落去都係好惹味。


不得不提這杯白酒,味道清清地,是非常容易入口的一種。
真的忍不住向職員查詢這款餐酒的詳情,原本它是源自澳洲的,但並沒有見過它在零售店開賣喔~ T.T
職員仲話佢哋試咗好多款才選中它來配生蠔,我都覺得用呢款餐酒做配搭,成個餐才夠完美。


而我點這個餐就係法國鴨肝醬配熱脆麵包。
起初以為咁大磚鴨肝醬,一定會好硬,但是搽落條麵包度,暖暖的把鴨肝醬軟化,加速搽勻至整條麵包。
一咬入口,鴨肝醬的香味已經滲滿口腔,加上麵包是脆脆的,增加不少咬口。
不要忽略伴碟的蔬果,因為食食吓都會覺得膩,食番 d 蔬果清清腸胃真係好啱數,但唯一美中不足的係,得 3 條麵包真係少咗 d,如果多兩條的話就好啦~


而我所選的餐飲是一杯熱朱古力,但賣相卻似一杯泡沫咖啡。
好多時响外面飲的朱古力,杯朱古力係淡到好似水咁,但這一杯朱古力味算足,混合泡沬一齊飲感覺更香滑,一點都不馬虎。


整體來講,大家都覺得呢一餐真係不錯,食得好滿足,下次可以再來試埋其他茶餐喔~

謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=555720

沒有留言:

張貼留言