2017年2月1日 星期三

又多一個飲茶的好地方 | 玉桃軒

每逢周六中午,飲茶差不多是我同 Mr.K 的指定動作,屋企附近的茶樓飲得多,有時都會去遠少少的歎一歎,所以今次去到觀塘的玉桃軒飲茶,順便之後拍吓拖行吓附近的特賣場。


因為當天早上他是其中一個被召回公司開會,所以我先拎枱,開定茶樓的免費 WI-FI 同埋一壺香片等他。




他急急腳來到坐低,隨便的點了幾款點心。


最先上枱的是 陳皮叉燒酥,咬落係暖暖地,而且個皮帶點脆口,中間的叉燒好惹味,我們都異口同聲大讚好味道~


跟住就到 古法馬拉糕,食落熱辣辣,口感軟綿綿。


來得飲茶,蝦餃燒賣實屬指定動作。
蝦餃不但皮薄,而且中間的蝦食落新鮮,絕對沒有那種放過夜或者加入大量調味料的味道。
而燒賣則是大大粒,鋪响頂的蝦籽都唔係細粒,食落啖啖肉。




而蒸排骨亦係他差不多每次必食的。
所選用的排骨係半肥瘦,但可能我麻麻地食肥,所以我覺得肥肉多咗少少。
不過,排骨用了蒜蓉、椒絲和豆豉蒸,無論聞同食都係好香。
另外,鋪底的芋頭唔算好多,感覺比較划算,食都食得開心些。


未知他是否開完會特別肚餓,他還點了一籠灌湯餃。
不但個湯夠濃味,而且餃內的用料夠多,食落帶點甜甜地,就算唔點醋都好夠味。


謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=555720

沒有留言:

張貼留言