2017年2月1日 星期三

點止係得原味蛋糕咁少 | Noah Castella

諾亞半熟蛋糕,我間唔中都會專登去幫襯,今次都唔例外。
今次去到店鋪門口,除咗見到不同款式的半熟蛋糕之外,仲有數款瓶身精緻的特飲,所以急不及待要帶個佢哋回家。






當晚食過晚飯,它們立即變成我和老公的飯後甜品啦~
先把原味蜂蜜半熟蛋糕切開,靜待大約 20 分鐘,見到蛋糕中間的蜂蜜開始流出來,我們便享用了~
雖然呢個蛋糕本身係凍的,但是一支叉拮落去,其實係好軟熟的。
而口感是帶點綿綿地,混合了中間的蜂蜜一同食用,增加了蛋糕的細滑。








另外,食蛋糕又點可以缺少飲品呢?在數款口味當中,我選擇了士多啤梨花茶。
當時職員跟我說飲品本身是用新鮮的用料製造,所以建議我要即日飲完,不要留過夜。
打開燈泡形的玻璃瓶子,然後用飲管攪幾下,可以見到一些果肉在瓶底。
入口時是很冰涼同埋帶少少甜的士多啤梨味,但又唔會覺得好假,而且粒粒的士多啤梨增加了不少咬口,兩者真係好搭配。






謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=555720

沒有留言:

張貼留言