2017年2月1日 星期三

重拾兒時回憶的聚腳地 | 薯仔屋

同朋友 Gathering,或者食個下午茶,樓上咖啡室確實係一個好地方。
但銅鑼灣租金高昂,要揾一間旺中帶靜的聚腳點都唔係咁容易,而薯仔屋除咗有嘢食,仲好啱一家大細搞聚會,揾番小時候的回憶。


進入店內,雖然地方唔算好大,但四周有好多好多模型、漫畫書同埋不同款式的玩意。






我們想了一段時間,最終選定了一個二人套餐。


他飲著可樂汽水特飲,而我就享受著茉莉花茶,一同在玩挑戰定力和智力的小遊




先來一碟 芝士蒜蓉包,食落好香好脆口,味道絕不比高級餐廳遜色。


然後便到 凱撒沙律,幸好這碟沙律只有少少火煎菜 (因為我不太好這個),而且只有少量沙律醬,所以食到生菜本身的鮮味。


而蜜汁雞翼呢我本身真係好鍾意食架~
然而我覺得味道是中規中矩,不過佢個蜜糖都算炮製得唔錯,唔會一邊食一邊滴。


之後職員遞上這個 加拿大肉醬鋪天薯條 的時候,原本店鋪為這道菜式拿取專利,食落就好似以前瘋行一時的瘋薯一般,不過我覺得只是沾上肉醬進食已經好夠味。


最後就是 西班牙茄汁蘑菇煙肉意粉,雖然唔係好大碟,但我覺得煙肉都唔係少,很是惹味喔~




謝謝各位收看,希望大家喜歡,歡迎任何合作和試用或出席活動
My Email: shirleylkl1002@gmail.com



我的其他平台

沒有留言:

張貼留言